2014. április 18., péntek

Cassandra Clare: Bukott angyalok városa

Ennek a résznek szerintem a vége volt a legizgalmasabb, de alapvetően csak összekötő könyvnek tűnt.

A történetről:

Clary megkezdte Árnyvadász kiképzését, anyja esküvőjére készül.
A könyv kb. két hónappal később játszódik, mint az Üvegváros.
Látszólag minden helyre került Clary életében, hisz végre Jace-el is boldogok lehetnek.
De a fiú különös, erőszakos álmai miatt eltávolodik a lánytól, aki ennek az okát nem érti.
Eközben Simont mindenki az oldalán akarja tudni, főleg Camille, aki egy nagyon öreg vámpír.
Ez a könyv is tele van bonyodalmakkal, mint eddig az összes.

Attól függetlenül, hogy kicsit többet vártam ettől a könyvtől, tetszett, és itt faltam a sorokat, ami megérte, mert a háromnegyede felé letenni nem tudtam.


A borítóról:

A borítón Simon és Clary található, a szokásos New York látképpel, ami minden könyvön megtalálható.
Itt is a narancs dominál, bár itt főleg az árnyalatait alkalmazzák, a kéket kihagyva.
Tetszik ez a borító, majdnem jobban, mint a második köteté ( Hamuváros)

Eredeti cím: City Of Fallen Angels


Egy kis ízelítő a könyvből:

#1
– Folyton ezekkel a nevekkel jön – szólt. – „Ismertem Mihályt”. „Ismertem Szamaelt”. „Gábriel arkangyal lőtte be a sérómat”. Mintha azzal akarna dicsekedni, hogy egy zenekarban játszik a fél Bibliával.

#2
– Viszont az ő fajtáját nem nagyon csípem – bökött az ujjával Jace-re. – Azt hiszik, jobbak mindenkinél. 
– Nem – helyesbített Jace. – Csak én hiszem azt, hogy jobb vagyok mindenkinél, ellenben ezt kellő bizonyítékokkal alá is tudom támasztani.

#3
– (…) Te vagy az első Árnyvadász, akivel találkoztam. 
– Szar ügy – vont válllat Jace. – Ezek után az összes többi szörnyű csalódás lesz.

#4
Ne zaklasd, ne szólj hozzá, még csak rá se nézz, különben annyiszor hajtogatlak kettőbe, hogy origami vérfarkas lesz belőled.

#5
– Lefogadom, nagyon okosnak gondoltad magad, hogy így el tudtál osonni. 
– Közepesen okosnak – ismerte el Simon. – Mintha keresztezték volna George Clooney-t a Tripla vagy semmiből meg azt a két embert az Állítólag….-ból, csak persze én sokkal jóképűbb vagyok. 
– Mindig örülök, hogy fogalmam sincs, mit fecsegsz összevissza – mondta Jace. – Békesség és nyugalom száll meg tőle.

Következő várható ajánló: Cassandra Clare: Csontváros



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése