2014. július 22., kedd

Benina: Bíborhajú 1-2-3

Eleinte kicsit szkeptikusan álltam Benina könyveihez, de amint elolvastam A Farkasok Nemzetsége-t, és a Biborhajút,nagy rajongója lettem. Hihetetlen, hogy egy magyar írónő ekkorát tud alkotni!
Hihetetlen nyelvhasználat, fantasztikus megfogalmazás. Csak pozitívat tudok írni Benináról, és a könyveiről, és immár kijelenthetem, hogy ő az egyik kedvenc íróm. :)

A történetről:

Claire White nem mindennapi tini, hisz ő egy boszorka, méghozzá a tiszta vérű Utolsók egyike, akikből már alig néhány él a világon, ugyanis a boszorkányüldözők parancsára kegyetlen lények, a zsoldosok sorra végeznek velük.
A tizennyolc éves Claire, akinek a szülei kiskorában meghaltak, nehezen fogadja el másságát. Egyszerű, átlagos fiatal lány szeretne lenni. Gideont, öreg mentorát és jó barátját menekülés közben a szeme láttára öli meg az egyik legkönyörtelenebb zsoldos, és a lány élete ezzel örökre megváltozik.
A mély gyászt, a magányt és a depressziót egy baljóslatú, titokzatos srác felbukkanása töri meg.Ő Kellan Black, a félig démon, és félig boszorka mentor.
Rengeteg kaland és izgalom során kialakul köztük egy törhetetlen kötelék, amit még a halál sem tud eltörölni.

Egyedi, különleges történet egy olyan témáról, ami sokkal jobb, mint a vámpíros fantasyk.
A fantasy egy nagyszerű, érdekes és izgalmas formáját olvashatjuk.
10/10

A borítókról:

Mind a három borítót imádtam, nagyon tetszett a fekete és tüzes megoldás. Ötletes.
10/10

A karakterek felépítése:

A karakterek teljesen pozitív irányba fejlődnek a kötetek során. Igaz, hogy egyes karaktereknek csak az alteregójuk tükrözi ezt a fejlődést.
A könyvekben gondosan kidolgozott, és jól felépített karakterekkel találkozhatunk.
10*/10

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    A blogomnál kértéle egy cserét! (http://ltp-dontletmedown.blogspot.hu)
    Mivel chatet nem találtam, így ide írtam!
    Nálam kint vagy!
    xx
    LTP

    VálaszTörlés